سلام عزیزم وقت بخیر، شما زایمان کردین لطفا میگید هزینه ها چقدر شد و کدوم بیمارستان رفتید؟
من دیروز رفتم پرسیدم حضوری گفت سزارین با اتاق خصوصی با بیمه تأمین حدود ۶۵ پمپ درد هم ۱۰ تومن
من تماس گرفتم گفتن۴۵با تامین و۵۰-۵۵ازاد
هزینه های صفرهست
هرچیزاضافه ای قیمتش میادروش
مثلاتاق خصوصی وبی حسی ها وپمپ درد و
البته ماما همراه و اینا جدا حساب میشه
من تازگی نبود بهمن بود ولی با اتاق خصوصی شدم ۵۰تومن
تا 80 در نظر بگیر
من بنت الهدی زایمانمه تماس گرفتم کلا تا 65 گفت بعدشم اتاق خصوصی یازده تومن اضاف میشه بی حسی هم یازده دیگ اضاف میشه
در کل بدون اتاق خصوصی تا هشتاد اگر باز زیاد نکنن در نظر بگیر
البته بدون بیمههه
من فقط زنگ زدم و گفت با اتاق خصوصی و بدون بیمه سزارین حول و خوش ۸۰.
باز بدون اتاق ۱۰ تومن میاد پایین قیمت و اگه بیمه هم داشته باشی خب اونم تاثیر داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.