سلام خانما جای واکسن بچم اینطوری شده چیکار کنم؟؟

تصویر
۶ پاسخ

کاری نگیر خودش خوب میشه مال دختر منم شده بود خوب شد

جانم تو روبیکا گروه زدیم خواستی پ بده لینک بدم
@Samaneh37bb

هیچی..

2ماهگی به ران میزنن یا دست+

عادیع اصلا دست نزن

فشارش نده و دست نزن اصلا

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۱۲ ماهگی