عوارضی نداشت
دکترت خوب باشه،کمردرد هم نخواهی داشت
دکتر خوب باشه نه عوارض خاصی نداره
راستش من نفهمیدم کمر درد برا زایمانه یا بچه داری...من بااین حال ک طبیعی بودم کمر درد دارم
من كمررررر درد مونده بهم و خيليييي اذيتم شيش ساله درد ميكنه از سزارين اولم ..الان نميتونم خيلي بمونم سرپا يا كار سنگين كنم وگرنه ميوفتم سرجا 😵💫
من بیحسی کردم تاالان ۱۰دقیقه بیشتر نمیتونم وایسم پا لباسشویی و ظرفشویی کمرم انگار میخاد ۲نصف شه
هیچ عوارضی نداشت
من برا خودم بخوام بگم کمرم ناقص شد
البته از کمر بی حس شدم🫠
من دو بار سزارین داشتم هردوبارمم باهمون دکتر یودم ازاولین زایمانم۱۰سال گذشته از دومین زایمانم یک ماه دیگه میشه ۳سال اصلا هیچ عوارضی نداشتم عمل دکتر و کار بی حسی زن خیلی مهمه
عوارضی نداشت...جاشم مشخص نیست...بعدشم مشکلی پیش نیومد...
شکم.
من هم دکترم خوب بودهم بیمارستان از زایمان هیچی نفهمیدم ولی امپولای بی حسی ک به کمر میزنن فلجم کرده بعضی وقتا ازدرد کمر میمیرم زنده میشم
هیچی به جز یکم زیر شکم بعد دوا سزارین پشت سرهم
من بعد زایمانم کمر دردم خوب نشد
وگرنه عوارض دیگه ای نداشتم
بدن به بدن فرق داره گلم منتها باید دکتر و بیمارستانت هم خوب باشه و خودتم نکات بعدش رو رعایت کنی
اگه از کمر بیحس بشی برای ی سری ها کمر درد میمونه
ولی من بیهوشی انتخاب کردم و خداروشکر هیچ مشکلی ندارم و نداشتم
هیچ عوارض نداره ..
هیچی.... برای من که عوارضی نداشت
برا من ک خدارو هزار مرتبه شکر عوارضی نداشته تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.