من انتخابم طبیعیه، چون به توانایی بدنیم ایمان دارم و بنظر خودم قدرت تحمل درد رو هم دارم. دوست ندارم رد زخم و بخیه هم تو ظاهرم باشه
ب قدرت تحمل دردم اعتماد دارم و مطمئنم ک میتونم ، انتخابم طبیعی
سزارین 🦦🫠
صد در صد طبیعی
قطعا سزارین
من زایمانم طبیعی بود فقط وفقط۲۰دقیقه درد کشیدم ولی ب دلیل افت ضربان قلب بچه سزارین اورژانسی شدم
تو همون۲۰دقیقه مردم و زنده شدم وای بحال ایک۱۰سانت میشدم و بچه میومد بیرون
حتما سزارین رو انتخاب کن اگ امکانش برات هس
منم طبیعی ترجیحم بود ولی دو دل هم بودم..بعدش ک معاینه شدم کلا پشیمون شدم..الان دارم میرم سزارین
طبیعی بی شک ایرانیا کلا دوس دارن برن زیر تیغ جراحی تو همه چی اروپاییا رو الگو میکنن جز این تو اروپا جز مواقع اجبار مادر راضی ب سزارین نمیشن
من با این که اوایل میترسیدم و دو دل بودم ولی قطعا طبیعی چند ساعته و تموم میشه بعدش برام بهتره
اگر برگردم عقب بازم سزارین انتخاب میکنم
صدرصد طبیعی
من سزارین شدم راضی ام
قطعا سزارین
سزارین تا ابد
سزارین چون مامانم و خواهرم طبیعی بودن خیلی طول کشید تا زایمان کردن و اذیت شدم میترسم مثل اونا باشم
انشاالله طبیعی
با افتخار طبیعی
طبیعی به یاری خداوند سبحان
صددرصد اگه ب خودم باشه طبیعی
قطعا طبیعی
سزارین
صد درصد طبیعی
انتخاب اول و اخرم سزارینه
قطعا طبیعی
سزارین
من سزارین انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.