۱۲ پاسخ

اره سنگدون چرخ شده خوشمزه اس
میتونی کتلت درست کنی
یا قاطی کنی با گوشت چرخ شده
فقط بافتش یکم سفت تره‌
پیاز بیشتر بزن یا دوبار چرخ کن

مگ خوردنیه؟😬😷وای اصن خوندمم حالم بدشد 😪

خود سنگدون رو دوست نداریم چه برسه به چرخ شده ش

من چرخ میکنم خوب میشه کتلت و ماکارونی الان کبابی بیرون هم از سنگدان استفاده میکنه با این قیمت گوشت خیلی ها سنگدان میخورن

من مادرشوهرش درست میکرد یه بو طعمی داره

والا دیگه انقدگوشت گرون شده آدم مجبور میشه از اینا هم استفاده کنه

نه تا حالا نخوردم واقعیتش

والا اکثر کوبیده های بیرون از همیناس با دنبه چرخ میکنن
برای کتلت اینا خوب میشه قبلا خوردم

نه مگه میشه خورد؟

همش سنگدون چرخ میکنی
یا چیز دیگع هم میزنی بهش

تاحالا نخوردم ولی فک نکنم بد باشه

ما سنگدان شتر مرغ مصرف میکنیم و چرخ میکنیم خیلی دوست داریم

سوال های مرتبط

مامان دخملم ونورم مامان دخملم ونورم هفته نهم بارداری