ممکنه کیسه اب بدون درد پاره بشه؟

۱۲ پاسخ

اره مال من پاره شد سه ساعت بعدش دردام شروع شد

آره ازمنم سوراخ شد ولی معلوم میشه دستمال بزار اگ خیس شد یعنی کیسه آبته تگ نشد نیس ترشحه منم یه بار اینجوری شدم رفتم بیمارستان گفتن ترشح کیسه آب نیس

بله اصلا ربطی به درد نداره برا من خونه پاره شد رفتم دوساعت بعد تازه دردام شروع شد

آره عزیزم پاره شدن یا سوراخ شدن کیسه آب ربطی به درد ندارع

اره ، کیسه اب به خودی خود که درد نداره ، اون انقباض شکمی هست که ممکنه باهاش همزمان بشه که درد داشته باشه

کیسه اب ک پاره بشه اصلا دردی نداره یهو خیس میشی اونم به حد زیاد . اون انقباضات شکمی و لگنی درد همراهشونه

آره مال من سوراخ شده بود سه روز اصلا نفهمیده بودم

اره برای منم بدون درد پاره شد بعد یک ساعت دردم شروع شد

کیسه آب درد نداره من تو خواب پاره شد

اره اصلا ربطی به درد نداره
من سر بچه اولم کیسه آب که پاره شد هیچ‌ دردی نداشتم

بلهههه

اره برا من که پاره شد اصلا دردی نداشتم و تقریبا دو ساعتی طول کشید تا بچم ب دنیا بیاد و کلا دردی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نفس های مامان مامان نفس های مامان ۲ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد