سلام مامانها این شیرخشک چیه کسی میدونه

تصویر
۵ پاسخ

نان۳
که مناسب یه سال به بالاس
اون اوپتی پرو اینا الکی نوشته برای اهن بالا و اینجور چیزاس

نان 3 من به دخترم اینو میدم

خب روش زده دیگ نان بالای یک سال

نان۳ من پسرم اینو میخوره

نان معمولی دیگه

سوال های مرتبط