عزیزم لطفا برو توی اینترنت مفهموم و تعریف یائسگی رو بخون .
سایز فولیکول ربطی به یائسگی نداره!!!!
عزیزم تنبلی داری برو دکتر بهم دارو میده اوکی میشی فقط متاسفانه تنبلی خوب نمیشه کنترل میشه با دارو و اون موقع میشه ک باردار بشی اصلا نگران نباش
عزیزم این همه داروی تقویت تخمدان هم تو طب سنتی هم تو طب نوین برای تقویت فولیکول چرا از اونا استفاده نمیکنی
تنبلی داری یایسه چیه دختر....؟!!!!
تقویتی بخور تخوکات جون بگیره دکتر بهت لنروزول و کلومفین میده فولیکولاتم بزرگ میشه بعد ازاد سازی میزنی مامانی میشی ب لطف خدا
ببین یائسه نیستی فقط تنبلی داری... در کنار دارو درمان باید تغییر سبک هم داشته باشی.. پیاده روی منظم.... پرهیز کامل شیرینی مصنوعی... و شیرینی های طبیعی هم درحد کم باشه عزیزم نون برنج سیب زمینی. ماکارونی کمتر استفاده کن. سبزی زیاد بخور.. خوب خوب میشی سعی کن سه ماه ادامه بدی عالی میشی.. برای تو شیرینی سم هست عزیزم
قرص اسیدفولیم وقرص کیوتن بخوریکی دوماه قرص ویتاگنوس بخوراوکی میشی حتما استرسم نداشته باش شکم ورحمت وگرم نهگهدارگرمی بخورعسل سیاهدانه همچیت نرمال میشه من تجربه کردم
چه یائسه ای خانوم .تنبلی تخمدان داری
عزیزم شما تنبلی تخمدان داری و باید دارو مصرف کنی ،یائسه نیستی
تنبلی تخمدان داری
منم همینطور عزیزم منم نگرانم 😔
چه یائسه ای دختر من رفتم دکتر سایزشون کوچیک بود یه دوره دارو خوردم ورفتم کلی بزرگ شده بودن
برو پیش نیره خادم
سون رو ااز نزدیک بزار نتونستم درست بخوونم گلم
سلام عزیزم گروه داریم واس اقدامی ها آک خاستی عضو کنم ت روبیکا خیلی ب کارت میاد
چند سالته مگه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.