۳ پاسخ

دکتر پسرم گفت دو ماه در میاون
دوماه بده
دو ماه نده دوباره دوماه بده دوماه نده
تا دوسال الان دارم میدم تا بیست و دوماهگی بعد دوباره نمیدم اینجوری

من سه ماه میدم یک‌ماه نمیدم

سالی یکبار در حالت عادی و سلامت
زیادیش بلوغ زود رس میاره
مگر خدای نکرده مریض بشه و مجبور بشی بیشتر بدی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی
مامان Radvinam مامان Radvinam ۲ سالگی