موقعه دندون در آوردن و مریضیا ک ماشالله زیاد مریض میشه اشتهاش رو کلاااا از دست میده
پسرمن دندون درمیاره دقیقا همین شکلی یه دهنش قفله کلا
شیرشو کم کن عزیزم من شیر دختر مو کم کردم اشتهاش نسبت به قبل بهتر قبلا نمیخورد الان باز سه چهار قاشق میخوره
دختر منم خوش غذا بود الان نمیخوره حالا میزارم جلوش کنی میخوره اما بیشتر بازی میکنه
پسرمنم دوسه روزیه اینجوری شده ودقیقاوزنش هم کمه فقط آویزونه ازمن شیرمیخوره میگم شایدداره دندون درمیاره
بزار جلو دستش خودش برداره بخوره
پسرمنم خیلی خوب میخورد الان نمیخوره دهنشو قفل میکنه بزورم میخام باز نمیکنه
نمیشه بزاری جلو خودش ؟؟ شاید اینجوری مشتاق خوردن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.