اولین پریود بعد زایمان سزارین درناکه

۷ پاسخ

من قبل زایمان خیلی درد داشتم
میمردم
از وقتی زایمان کردم دوباره شدم اصلا نفهمیدم فقط خیلی شدیده🤦🏻‍♀️

برای من وحشتناک بود دردش از زایمانم بیشتر بود

من زیاد درد نداشتم ولی خونریزیم خیلی زیاد بود

اره و شدیده

نه دردناک نیس

نه چرا دردناک عزیزم اکثر اونایی که قبل زایمان پریود دردناک داشتن بعد زایمان اوکی میشن

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان رَستاجون🎀 مامان رَستاجون🎀 ۵ ماهگی