من قبل زایمان خیلی درد داشتم
میمردم
از وقتی زایمان کردم دوباره شدم اصلا نفهمیدم فقط خیلی شدیده🤦🏻♀️
برای من وحشتناک بود دردش از زایمانم بیشتر بود
من زیاد درد نداشتم ولی خونریزیم خیلی زیاد بود
اره و شدیده
نه دردناک نیس
نه چرا دردناک عزیزم اکثر اونایی که قبل زایمان پریود دردناک داشتن بعد زایمان اوکی میشن
آره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.