برای پسر منم جلو چشم خودم زدن .اصلا جاش نموند .انگار نه انگار زدن
منم اصلا جاش معلوم نیست اما جلو چشم خودم زدن
جای اون واکسن رو دست همه میمونه برا من از بچه گی نبود همش میگم یادشون رفته بزنن😂بدن با بدن فرق داره حتما نباید باد کنه
از ی ماه ب بعد اکثرا معلوممیشه
واسه من اصلا جاش نمونده
ولی واسه دخترم هستش
عزیزم زوده هنوز بعد بدن بچه ها با هم متفاوته یکی ممکنه زودتر دربیاد یکی دیرتر .برا پسر من از ۲ماه و نیمگی کم کم قرمز شد و تازه جاش زخم شده نگران نباش
جای واکسن پسر منم معلوم نیست
برا منم تاالان ندیدم
باید بری نگاه کنن احتمالا زدن اثر نکرده دوباره باید بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.