وای به به عکست چه صفای داره😍
اره 😍🥹 چه آشپزخونه خوشگلی چه چیدمانی کیف کردم 🤌🏻
به به چه آشپزخونه ای
چقدددده آشپزخونه تمیز و ناااازی
وای وای
منم دوست دارم دخترم بزرگ شه با هم بخوریم عصرونه 🥰🥰🥰🥰
گاهی اوقات اره
اما چون خودم دمنوش میخورم برای اونم میریزم که براش ضرری هم نداره🌟
هميشه نه ولي گاهي اوقات بله تازه كاكائو ميخوره چايي هم روش
اره گاهی نصف فنجون میخوره
زیاد نه شاید هفته ای یک بار با بچه ها بخوریم
خخخ اره بسیار
آره عاشق چایی هستن
عزیزم لطفا یه عکس از کابینت های اشپزخونت میدی😍
آره خیلی کیف میده😍😍😍
قهوه هم میخوریم
ن خودم اهلشم ن پسرم 🫠🫠
عجب عکسی حالم خوب شد 😍
نههه اصلا نمیخورده و نمیخوره خداروشکر
وووای ارههههه 😍😍😍😍😍
نوش جان عزیزم خییلی هم میچسبه
بله دختر منم عاشق چایی برعکس من😅😅😅
نه من به دخترم چای نمیدم
چه خانم با سلیقه ای
خونتونو ب اون دوستتون که گفتین خیلی یاز خونتون خوشش اومده بود اخر فروختین؟
از خونه قبلیتون خیلی خوشم میومد😄
اینجا هم خیلی وایب خوبی داره مبارکتون باشه🥰
بلههه😅
نه دوست نداره
اره ولی تو یه استکان خیلی کوچک فوقش یه نلبکی چای میگیره
چای نبات میدم ک سردیش نشه
نههه😂همرو میریزه روی فرش
تا ۱۲ سالگی چای بخاطر کافئینش ممنوعه
من تا حالا بش چایی ندادم
آره الان در حال خوردنه چای
آره خیلیییییی زیاد
آره دخترم چایی خیلی دوست داره
نه یه قورت فقط می خوره
نه دختر من نمیخوره
اره ولی دختر من توی شیشه ی نی دار میخوره
آره😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.