۱۳ پاسخ

غذا اماده کن بزار فریز مهم اون سه چهار روز اوله من روز بعد انتقال مجبور شدم برم خونه مامانم چون بهشون نگفته بودم اروم پله هارو رفتم اونجا هم گفتم کمرم درد میکنه دراز کشیدم
قبل انتقال پیاز سرخ کردم گذاشتم فریز واسه غذا درست کردن راحت بودیم

مطلق کامل نیاز نیست باشی غذاتو فریزو اماده کن. برا یه کته گذایتن پاشو

خب بهش بگو نگه کی دیگه میخاد بیاد

شرایط منم

منمممم ای وی افی بودم تا الان احدی نمیدونه منم راهم دور بود قوچان میرفتم مشهد انتقال داشتم سختتمم بود ولی هم اومدم رفتم حموم ی خروار لباس و‌پتو شستم چن روزی اخه مشهد بودیم باید میشستم
غذامم خودم درس میکردم تو حیاطم‌میشستم والا همه کارا عاذیمو میکردم هیچی هم نشد خدا بده خودشم نگ میداره چی زود وا میدین

اصلا نیازی ب مطلق نیس..من ۳روز اول استراحتم بیشتر بود...بعدشم خودم بلند میشدم غذا درس میکردم..

اصلا غذای فریزری نخوری! دکتر به من روز انتقال تاکید کرد غذای مونده، فست فود، خیلی چرب نخورم. گفتم ساغلم غذای فریزری چطور گفت نخوری بهتره.
من تو دوران انتقال همسرم غذا و کارهای دیگه رو به عهده میگیره

عزیزم هزینه ای وی آف چقدر شد

دکترا مطلقو توصیه نمیکنن ب هرحال باید واس سرویس پاشی بسپر ب خدا و یک هفته اول رعایت کن بعدش در حد غذا درس کردن میتونی ده دقه ی رب درست کنی بعد دراز بکشی زیاد خم و راست نشو من حتی تو چهارده روز روز نهم یا هشتم با ماشین رفتم ی دوری زدم ده دقه ی رب روز ازمایشم روز یازدهمم بود رفتم ازمایشگاه نشستم تا نوبتم بشه و دو س بار منتظر شدم طولانی بعد ازمایشم تقریبا میرفتم بیرون شبا اروم میروند همسرم و یکم راهم میرفتم فقط استرس نباید بزنی و اروم باشی بعدشم ک تا انتی اکثر شبا بیرون رفتم تقریبا سعی کردم زندگی عادی داشته باشم خود دکترمم از اول گفت مطلق لازم نیس چهار پنج روز اول فقط اکثرا دراز کشیده بودم بعدم غذامو گاهی درس کردمو ب هیچکسم نگفتم

عزیزم غذا ب اندازه چند روز درست کن فریز کن بعدم حاضری بخور مث تخم مرغ ابپز یا اینجور چیزا بعد پیاز و اینجور چیزا خورد کن بزار فریزر سه روز اول باید استراحتت بیشتر باشه بعدش درحد چند دقیقه ک پا گاز شوهرت چیزمیز بده دستت غذا درست کنی میتونی بلند شی بریزی توهم دراز بکشی

اشکالی نداره نگران مباش غذا چند روز قبلش درست کن برای چند وعده که به کسی نگی برنج تازه به تازه درست کن دمپختی که بلند نکنی ابکش بشه برنج تمام کار سنگین نمیکنی

میتونی غذا زیاد درس کنی و کنسرو یا فریز کنی
مثلا خورشت ها رو
مواد ماکارونی ،لازانیا سمبوسه و...
حتی میتونی پیتزا و لازانیا و سمبوسه آماده کنی فقط دربیاری بزاری تو فر
برنج هم اگ پلوپز داری دمی کنی نداشتی همدمی کردن خیلی کاری نداره
ولی کلا فک کنم درحد چند دقیقه بتونی بلند شی

عزیزم ب یکی پول بده بیاد برات جم کن عذا درست کنه بعدش بره

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری