۹ پاسخ

پارگی کیسه اب

من طبق روال عادی رفتم ان اس تی دادم سر تخت دراز کشیده بودم هی ول خوردم تو ان اس تی برام درد زایمان و انقباض زد رفتم بیمارستان دولتی چون بچم بریچ بود سزارینم کردن

عزیزم من چون دوقلو دارم بهم گفته احتمال داره زودتر زایمان کنی اگه علائم داشتی خودت برو بیمارستان اگه نداشتی یک هفته دیگه بیا تا نامه بهت بدم

دکتر خودش نامه ی بستری میده تو تاریخ مناسب

علائم نداره دکترت میگه فلان هفته فلان روزفلان ساعت بیابستری شوروزقبلشم بایدبری بیمارستان پرونده تشکیل بدی

نه جدا از تاریخ. خب بعضیا زودتر زایمان میکنن

مگ علایم داره؟؟ سر تاربخت میری دیگ

تو 37هفته روز انتخابات 😂
اول درد که معاینه کرد فرستاد خونه فرداش دوباره بخاطر درد رفت معاینه کرد گفت یه سانته تا همون شب کیسه ابم پوکید رفتم بستری شدم سرم و آمپول فشار و درد و در اخر سز🙃

سز علائم نداره سر تاریخت میری دیگه

سوال های مرتبط