وااییی بهترین کارو تو کردی عزیزمممم
خوب جوابشو دادی بخدا
من بدترین اشتباهو کردم شیرخشک ندادم
مامانم همه میگفتن بگو دکتر بده
هربار میگفتم دکتر میگفت شیرداری من دیونه میگفتم اره😒 نمیداد
خودمم نمیدونستم چی بگیرم هیچکم نبود راهنماییم کنه
بعدم شوهرم میگفتنننن شیرخسک خوبببب نیستتت وایی همش باد میکنه بچه ال و بل
مادرشوهرم میگفتت ن چه فایده اصلا خوب نیست و نده ( زن خوبیه خیلی مادرشوهرم واقعا دوسش دارم این اما )
خلاصه ما ندادیم
الان همش میچسبه به سینم
تا یکسالگی نمیتونستم یکساعتم تنها بزارمش جایی عروسی ، تولد هرجا میرفتم اصن خیلی بد بود نمیفهمیدم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
الان بهتر شده
اما به شیرچسبیدههه🫤با شیرمیخوابه
واقعا میگم اگه یه بچه دیگه بیارم قطعاااا بهش شیرخشک میدم
تازهه پسرمن نارسم دنیا اومد وزنش ۲۳۰۰ بود
تا ۶ ماهگی خوب وزن گرفت بعد نرمال
اما الان ۸/۳۰۰
اگه حداقل شیرخشک خورده بود بهتر بود بنطرم
من تا ۶ ماه ب پسرم شیر دادم البته شیر خشک هم میدادم ولی از همون اول هروقت شیر میخورد من حالم بد میشد همینجور اشکام میریخت پسرمم اصلا سینه قبول نمیکرد همون ۶ ماه رو با رابط سینه بهش شیر دادم ولی تا دندونش دراومد دیگه هیچجوره نخورد
هیچوقت برام مهم نبود بقیه چی میگن تو اون ۶ ماه من قشنگ دیوونه شده بودم بعدش ک دیگه شیر ندادم بهتر شدم
من پسر اولم شیر خودمو خورد دقیق که زمان میگرفتم شبا هر یک ونیم ساعت بیدار میشد تا دو سال لب به غذا نزد همش به شیر وابسته بود الانم بدغذاس رشدش از همه هم سن هاش کمتره اما پسر کوچیکم که شیر خشک خورد زمین تا آسمون باهاش فرق داره
بزار هرکی هرچی دوس داره بگه
به کسی چه ربطی داره اصلا،مگه اونا دارن خرج بچه شمارو میدن،اینجور مواقع دلسوز داداششونن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.