ب مرور کم میشه هرچی بزرگتر میشه کمتر میشه
پسر من ماه اول بعد هر شیر خوردنی پی پی میکرد عااالی وزن گرفت ..تو یکماه ۱۸۰۰اضافه کرد..ولی بعدش هر سه روز در میون پی پی میکنه از وزن گیریش راضی نیستم
نه عزیزم طبیعیه
هرچی بزرگتر میشن کمتر میشه
منم تا ۷ بار هم داشت الان شده ۳ بار بزرگتر بشه کمتر میشه وزن گیریش هم که گفتم قبلا بهت تپل نیست ولی به نسبت نمودار پیش میره
وای دقیقا پسر منم روزی ۵تا۶بار
همه اینجامیگن درست میشه! کی آخه الان دونیم ماهه شده ولی فرقی نکرده
من روزی شاید ۷ بار پی پی کنه
دختر من تو ماه اول ۵ روز ۵ روز مدفوع نمیکرد یبوست بود
الان روزی ۳ بار اینا مدفوع داره
ربطی نداره طبیعیه همش
نه عزیزم ربطی نداره. اون ویتامین و خاصیتی که باید واسه وزن گیریش از شیر بگیره رو میگیره و بیقشو پس میده بچه.
پسر منم اینطوره نمیدونم دیه چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.