من شش هفته و دو روز رفتم بر اساس پریود
بعد دکتر گفت خیلی کوچیکه و ۵ هفته تخمین زد با سونو
قلب هم دیده نشد چون خیلی کوچیک بود
بهم گفت دو هفته دیگه بیا
شماهم پایان ۸ هفته برو که هزینه دوباره برای ویزیت وسونو ندی الان ممکنه خیلی کوچیک باشه و دیده نشه و هزینه دوباره بهت بخوره
ارع تشکیل میشه بخای میزارن ولی نزارن بهتره من هفت هفتم بود گفتن خب نی ولی با رضایت میشع ولی دوستام شش هفته ایناهم رفتن گذاشتن ولی خب نیس اصلا برا بچه
خیلی زوده از ۶تا ۹تشکیل میشه و صداشم نمیذارن برات احتمالا چون برای بچه ضرر. داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.