خانوما یکم بعد میرم برا سونو تشکیل قلب دعا کنین صداشو بشنوم😭😭😭😭

۶ پاسخ

ایشالله بسلامتی تشکیل شده عزیزم منم فردا باید برم

ان شاالله به امید خدا ❤️

انشالا ک بشنوی و بادلخوش برگردی
ولی توروقسمت میدم ب علی اصغر وقت شنیدن صدای قلبش برامنم دعا کن ک خدابهم ی نینی سالم و صالح بده

انشالله با خبرای خوب بیای

انشالله

الهی دلشاد برگردی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق🌰 مامان مامان فندق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری