۲ پاسخ

همون فرنی فقط توش پودر بادوم بریز

ارد برنج با اب قاطی کن
بادوم پوست کنده شده و اسباب شده روهم بهش اضافه کن
میتونی شکر نبات بهش اضاف کنی
رو گاز بذار سه الی چهار دقیقه قوام میاد بستگی داره شل میخوای یا سفت
اگرم شکر و...نمبخواستی دست اخر میتونی شیر خشک بزنی

سوال های مرتبط

مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی