۳ پاسخ

منظورم از امشب ساعت ۱۲ به بعد شده روز ۱۰ ازادسازیم

نه نشده هنوز وقت داری . من برا ای یو ای روز ۱۴ سیکلم‌رفتم پس تا اونموقع ها هم اسه ازاد سازی وقت هست. کلا بیخیال باش این دردا حین استفاده این داروها طبیعیه مگر اینکه خیلی شدتش زیاد باشه ک نشه تحمل کرد

بخاطر تحریک تخمدان ها هست و بزرگ‌شدن فولیکولا. معمولا وسطای سیکل این دردا هست طیعیه

سوال های مرتبط