سلام واکسن‌یکسالگی چنتاست؟ سنگینه ؟؟

۲ پاسخ

دوتا نه خیلی راحته اصلا تب نداره من حتی قطره هم ندادم یدونه دست یدونه پا

خیلی راحت تر میگذره

سوال های مرتبط