۴ پاسخ

شیو نکن تا خوب بشی مگه مجبوری رابطه هم تا چهل روز نباید داشته باشی دیگه خوب خوب میشی

وقتی دیدی دردی نداری و زخما ترمیم شدن ولی با نوره یا پودری چیزی نزن اوایل با ژیلت بزن چون نوره سوز میده

من موندم سزارین ک کردم از کی میشه شیو کرد فک کنم تا یکسال هم نتونم خیلی میترسم

من که تازه جرئت این کارو پیدا کردم بااینکه بخیه هام خیلی وقته افتاده

سوال های مرتبط