۷ پاسخ

من امشب با ژیلت زدم

سلام عزیزم شما نینیتون مشکل خون‌رسانی داشت ..چند کیلو ب دنیا اومد ممنون میشم جواب بدید منم خیلی نگرانم

البته من لیزر کردم خیلی وقته موها درنیومدن ولی اگه وقت شیو بشه چیکار باید بکنم🤦‍♀️🤦‍♀️

اوووف اصلا به این توجه نکرده بودم

من ک با ژیلت یواش میزنم

ژیلت

ژیلت 😅😅😅

سوال های مرتبط