من امشب با ژیلت زدم
سلام عزیزم شما نینیتون مشکل خونرسانی داشت ..چند کیلو ب دنیا اومد ممنون میشم جواب بدید منم خیلی نگرانم
البته من لیزر کردم خیلی وقته موها درنیومدن ولی اگه وقت شیو بشه چیکار باید بکنم🤦♀️🤦♀️
اوووف اصلا به این توجه نکرده بودم
من ک با ژیلت یواش میزنم
ژیلت
ژیلت 😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.