۴ پاسخ

شیو نکردم تا ۴۰ روز 🤣شینیون میشد کرد 🤣

من قبلا لیزر کرده بودم بعد زایمان تا بعد چهل روزم شیو نکردم.بعدش هم وکس انداختم

نزدیک بخیه نمی‌شدم اصلا

حالا عجله ای نیس قسمت های بخیه رو نزن فعلا اونجا ها که کم مو هس

سوال های مرتبط