۵ پاسخ

بابل دکترمعتمدی ازنظر من
بستگی داره بازم

دکتر ببری سیپروهپتادین میده بهش یا شربت اشتهای پرافیل

۳ سالشه؟ میگم غذاهارو براش تزیئن کنی بازهم نمیخوره؟

اگه شیر زیاد میخوره از شیر بگیرش یا کمش کن

عزیزمم بابلی هستی زنداداشم بچه ی بابله خودمون بابلسر

سوال های مرتبط

مامان نوهان🩵 نیل🩷 مامان نوهان🩵 نیل🩷 ۴ سالگی