بابل دکترمعتمدی ازنظر من
بستگی داره بازم
دکتر ببری سیپروهپتادین میده بهش یا شربت اشتهای پرافیل
۳ سالشه؟ میگم غذاهارو براش تزیئن کنی بازهم نمیخوره؟
اگه شیر زیاد میخوره از شیر بگیرش یا کمش کن
عزیزمم بابلی هستی زنداداشم بچه ی بابله خودمون بابلسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.