عشقا فشارم پایینه چی کار کنم حالت تهوع شدید دارم

۵ پاسخ

من خیارشور میخوردم

بچه ات دختره تو شکمت منم اینجور بودم

من بارداری اولم همیشه فشارم پایین بود سرم درست میکردم میخوردم .توی آب یه دونه قند یه پر نمک بریز بدمزه میشه سربکش اوکی میشه.من الآنم فشارم پایینه همین کارو میکنم

خیار رو نمک بزن بخور و استراحت کن

مایعات زیاد بخور ی خورده غذات خوش نمک کن تا هفته ده اینا رو داری

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد