من خیارشور میخوردم
بچه ات دختره تو شکمت منم اینجور بودم
من بارداری اولم همیشه فشارم پایین بود سرم درست میکردم میخوردم .توی آب یه دونه قند یه پر نمک بریز بدمزه میشه سربکش اوکی میشه.من الآنم فشارم پایینه همین کارو میکنم
خیار رو نمک بزن بخور و استراحت کن
مایعات زیاد بخور ی خورده غذات خوش نمک کن تا هفته ده اینا رو داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.