قرص دمیترون فقط ارومم میکرد ولی یبوست هم میاره
قرص دمیترون یا آمپول اندانسترون
من خودم حالت تهوع دارم چوب شور و بیسکویت ترد میخورم بهتر میشم
سالاد شیرازی با آبلیمو فراوون لیمو ترش بخور و بو کن بعداز غذا هم یه قاچ بخور نون خشک و ساقه طلایی یا ازاون بیسکوییت های ترد بخور
قرص ب۶
منمروز زنجبیل با چایی دم کردم خیلی بهتر بودم بعد غذا. گوگل ام سرچ کردم ضرری نداره تازه سه ماهه اول هم نوشته خوبه. شمام یه سرچ کن خواستی دم کن بخور.
حتی نخوردی ام بو کن من یادمه بارداری اولم شبا تا صبح کنار بینیم بود همیشه ام یه تیکه تو جیبم داشتم
از این نون خشک های گرد که مارکتا میفروشن مارک جوانه خیلی به کارت میاد
من با دمیترون یکم بهتر میشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.