خانوما حالت تهوع دارم چی کار کنم چی بخورم؟😵‍💫😵‍💫😑

۸ پاسخ

قرص دمیترون فقط ارومم میکرد ولی یبوست هم میاره

قرص دمیترون یا آمپول اندانسترون

من خودم حالت تهوع دارم چوب شور و بیسکویت ترد میخورم بهتر میشم

سالاد شیرازی با آبلیمو فراوون لیمو ترش بخور و بو کن بعداز غذا هم یه قاچ بخور نون خشک و ساقه طلایی یا ازاون بیسکوییت های ترد بخور

قرص ب۶

منمروز زنجبیل با چایی دم کردم خیلی بهتر بودم بعد غذا. گوگل‌ ام سرچ کردم ضرری نداره تازه سه ماهه اول هم نوشته خوبه. شمام یه سرچ کن خواستی دم کن بخور.
حتی نخوردی ام بو کن من یادمه بارداری اولم شبا تا صبح کنار بینیم بود همیشه ام یه تیکه تو جیبم داشتم

از این نون خشک های گرد که مارکتا میفروشن مارک جوانه خیلی به کارت میاد

من با دمیترون یکم بهتر میشدم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی