خانوما خیلی حالت تهوع دارم چی بخورم خوب بشه؟

۴ پاسخ

بیسکویت خشک مثل کراکر نمکی بگیر هروقت گشنت شد و حالت تهوع داشتی بخور سعی کن گشنه نمونی چون گشنگی باعث حالت تهوع میشه

من پرتقال میخورم خوب میشم

قرص ویتامین ب۶

سیرابی خیلی خوبه.بیسکویت خشک هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۳ ماهگی
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری