سلام حالت تهوع دارم چی بخورم خوب شم حالم خیلی بده؟😭😭

۸ پاسخ

دکتر به من گفت سه ماهه ی اول هیچ قرصی مجاز نیست، فقط ب۶ میخوردم که تاثیر آنچنانی نداشت ، الان سه ماهه ی دومم ، همچنان تهوع اذیتم میکنه ، دیروز دیگه دمیترون خوردم خوب شدم ، نمیدونم مجازه یا نه

من هیچی خوبم نکرد، فقط تحمل

هفته ی یک بار سیرابی بخور حالت تهوعت میره

چای زنجبیل هرچندباید تحمل کنی عزیزم

رب انار بخور

قرص دمیترون 4 من میخوردم.

زنجبیل تازه رنده کن با آب جوش. قرص ویتامین ب۶

از داروخانه کپسول زنجبیل بگیر مخصوص تهوع بارداری

سوال های مرتبط