دکتر به من گفت سه ماهه ی اول هیچ قرصی مجاز نیست، فقط ب۶ میخوردم که تاثیر آنچنانی نداشت ، الان سه ماهه ی دومم ، همچنان تهوع اذیتم میکنه ، دیروز دیگه دمیترون خوردم خوب شدم ، نمیدونم مجازه یا نه
من هیچی خوبم نکرد، فقط تحمل
هفته ی یک بار سیرابی بخور حالت تهوعت میره
چای زنجبیل هرچندباید تحمل کنی عزیزم
رب انار بخور
قرص دمیترون 4 من میخوردم.
زنجبیل تازه رنده کن با آب جوش. قرص ویتامین ب۶
از داروخانه کپسول زنجبیل بگیر مخصوص تهوع بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.