حالت تهوع خیلی شدید دارم چی بخورم ؟

۶ پاسخ

لیمو هم خوبه
ابلیمو بو کن بوش تهوع رو کم میکنه

چوب شور

انجیر زیاد بخورید
b6
داره خیلی خوبه

ویتامین B6

ساقه طلایی

قرص زنجبیل یا b6

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته بیست‌ویکم بارداری