قرص اینا نخور
سعی کن نذاری معدت خالی بمونه منم حدودا هفته توام
صبا بلند میشم چندین بار اوق میزنم رودهام میخاد بیاد بالا
بعدش ۱هفتس تازه قلق بدنم اومده دستم
کلا غذاهای گوشتی اینا خوشم نمیاد
فقط سیب زمینی ابپز برنج خالی ۲قاشث .ماکارانی .لوبیا چشم بلبلی .عدس پلو
همش تند تند میوه میخورم اجیلی چیزی
ی کم معدم خالی میمونه حالت تهوعم زیاد میشه
لیمو یا آبلیمو نون خشک لواشک
دمیترون فقط سریع خوبت میکنه
ویتامین b6 دکتر من داده از دکتر خودتونم بپرسین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.