حالت تهوع دارم چی بخورم

۴ پاسخ

قرص اینا نخور
سعی کن نذاری معدت خالی بمونه منم حدودا هفته توام
صبا بلند میشم چندین بار اوق میزنم رودهام میخاد بیاد بالا
بعدش ۱هفتس تازه قلق بدنم اومده دستم
کلا غذاهای گوشتی اینا خوشم نمیاد
فقط سیب زمینی ابپز برنج خالی ۲قاشث .ماکارانی .لوبیا چشم بلبلی .عدس پلو
همش تند تند میوه میخورم اجیلی چیزی
ی کم معدم خالی میمونه حالت تهوعم زیاد میشه

لیمو یا آبلیمو نون خشک لواشک

دمیترون فقط سریع خوبت میکنه

ویتامین b6 دکتر من داده از دکتر خودتونم بپرسین

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری