خانما حالت تهوع دارم چی بخورم خوبه

۶ پاسخ

عزیزم منم مثل تو بودم
اگ میتونی( قارین،قورساخ) همان سیرابی بخور
من تعریفشو شنیده بودم خودم امتحان کردم خیلی خوب بود👌

سیرابی

من همه راهی امتحان کردم هیچ تاثیری نداشت روتهوع ولی وارد هفته16شدم یه خورده کوچیک تهوعم کم شده و بقیه علائم سر جاش

کیوی
قرص ب۶

زنجیبل خیار لیمو بو کن

منکه فقط قارا کیوی انار

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وششم بارداری