۵ پاسخ

من ی بار ۲۸داشتم آزاد سازی زدم باردارم شدم

فولیکولت بزرگه 28فکرکنم خیلی از نرمالش بالاتره

عزیزم برای بارداری ضخامتت عالیه ولی فولیکول غالب بزرگ شده الان کیست حساب میشه باز ب دکترت نشون بده کمی تنبلی هم داری

Pcoداری دیگه

تنبلی تخمدان داری

سوال های مرتبط

منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
راحیل👐🏽 راحیل👐🏽 قصد بارداری