۳ پاسخ

منم ماه سوم نتیجه گرفتم گلم

عزیزم من این ماه خوردم دقیقا علائم ترو دارم فقط لکه بینی من نداشتم بعد خوردم قرص یک روز هم مونده به پریودم

هنوز سنی نداری عجله نکن به وقتش میشه

سوال های مرتبط