من کلا پریودیام لخته هست فکر میکردم طبیعیه یعنی لخته باشه مشکل داریم
مگه میشه لخته نیاد من از همون اول تا الان لخته داشت نازک دراز
من بخاطر لخته رفتم سونو داخلی هم دادم هیچ مشکلی نبود این خون مونده از پریودی قبلیه فکر کنم
اگه کوچیکه طبیعیه اگه بزرگه برو دکتر
فککنم دیواره رحم ک ریزش میکنه من دکتر رفتمگفت طبیعیه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.