۶ پاسخ

من کلا پریودیام لخته هست فکر میکردم طبیعیه یعنی لخته باشه مشکل داریم

مگه میشه لخته نیاد من از همون اول تا الان لخته داشت نازک دراز

من بخاطر لخته رفتم سونو داخلی هم دادم هیچ مشکلی نبود این خون مونده از پریودی قبلیه فکر کنم

اگه کوچیکه طبیعیه اگه بزرگه برو دکتر

فک‌کنم دیواره رحم ک ریزش میکنه من دکتر رفتم‌گفت طبیعیه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی
مامان radvin مامان radvin ۳ سالگی