۶ پاسخ

این گل فوق العاده سمیه حتی نذار بهش دست بزنه

دیفن باخیا خیلی سمی هست خیلی مراقب باش

این خیلی سمی و خطرناکه حتما بزارش روی یه جای بلند که دستش نخوره بهش

این گل خیلی سمه هاااااا اصلا نزار دست بزنه بنظرم کلا جمعش کن از تو خونه بخاطر سلامتی کوچولو😘

حتما این گل رو بزار جایی ک اصلا دسترسی نداشته باشه
این گلی سمی وخطرناکه

عزیزم شما هم فقط نوزادان رو رو پا نگه میداریم یک پاش لنگ میزنه؟ نمیتونه زمین نگه داره میتونی انجام بدی بهم بگی واقعا ممنون میشم

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی