این گل فوق العاده سمیه حتی نذار بهش دست بزنه
دیفن باخیا خیلی سمی هست خیلی مراقب باش
این خیلی سمی و خطرناکه حتما بزارش روی یه جای بلند که دستش نخوره بهش
این گل خیلی سمه هاااااا اصلا نزار دست بزنه بنظرم کلا جمعش کن از تو خونه بخاطر سلامتی کوچولو😘
حتما این گل رو بزار جایی ک اصلا دسترسی نداشته باشه
این گلی سمی وخطرناکه
عزیزم شما هم فقط نوزادان رو رو پا نگه میداریم یک پاش لنگ میزنه؟ نمیتونه زمین نگه داره میتونی انجام بدی بهم بگی واقعا ممنون میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.