۲۹ پاسخ

اصلا و ابداااا😑😑😑😑😑

به نام خدا
بله 😁

نه🙁اگرم بخام وقتی پسرم ده سالش بشه شاید یه دختر بخام خودم ک عاشق دخترم

فعلا ک ن
ولی دوس دارم دو تا بچه داشتع باشم

ی وقتایی آره😍
ی وقتایی نه 😂

نه بابا ولی آقای میخواد😡

منکه اصلااا
ولی همسرم چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

با اجازه بزرگترها بله...ول الان نه

بله بله

غلط بکنم

اصلاااااااااااا

بزار این شب نخوابیدنا و گرفتاریارو از یادمون بره بعد بهش فکر کنیم😅

فعکککککک نکنمممم 👀

من بشخصه 💩بخورم بخوام اینجور فکرا کنم دوتا دارم بسه بسه بسهههههه😐😁

من قطعا نه(تا آخر عمر)ولی همسرم چرا

اونایی ک یدونه بچه دارن شاید😂
منکه دیگ نه

چ زود درد زایمان ع یادتون رفته 🥲🥲🫡🫡🤷‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

‌میدونم سخته ولی چون خودم تک فرزند بودم میدونم خیلی بدههه دوست ندارم بچم تک باشه

خیر😅
ولی شوهرم فکرمیکنه

من خیلی دوست دارم بازم حامله بشم اما الان نه بچم کوچیکه شرایطم یکم سخت شده

من 💩بخورم همینو به یه جا درست و درمون برسونیم دومی بخوره تو سرمون

به نام خدا گوه بخورم

عمرا😂ولی شوهرم میگه ی دخترم میخوام

هم اره هم نه 😅

شبا که بیخوابه داغووونم میگم نه روزا میگم چرا 🤣

بله دوست دارم دوتا بچه داشته باشم اما هنور بچه اولم راه نیوفتاده ببینم چقدر شیطونه، شاید در چند ماه آینده سیر بشم از بچه😄

آره میخوام یدونم بیارم چون خودم خواهر ندارم نمیخوام مهوا تنها باشه

به نام خدا
غلط کنم

چ غلطا🙂‍↔️

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی