۸ پاسخ

https://rubika.ir/joing/BADDIAJBF0EKWIQSFAQDARWFAROZLDWK
گپ دورهمی مامان ها

دوستان خودتون دعوت کنید 😍
گروه تازه تاسیس شده انشاالله همه عضو میشن و افراد بیشتر میشه
کسی خواست روبیکا پیام بدین تا لینک بفرستم
@fatee888
یا ایدی تون بزارید تا لینک براتون ارسال کنم

والا دختر من چهارماهگی۸تا بود میگفتن ریزه
الانم که کلا میگن لاغر شده یالاغره تنشون سالم باشه بیخیال حرف مردم

به دختر منم میگن اتفاقا مگه قد و وزن نبردی دخترتو ؟ وقتی که نرمال بوده نظر بقیه اصلا مهم نیست مگه دور ازجون میخوایم قصابیشون کنیم که پروار بشن مهم اینه که سلامت باشن

باید با پزشک مشورت کنی من از بدو تولد هرماه میبرم

همه بچه هااینجورین تواین زمونه مگه توصدتایکی خوب باشه من دختربزرگم فقط شیرخودمومیخورلب به غذاهم نمیزددوبرابردخترکوچیکم بوداین یکی هم شیرخودم هم شیرخشک هم غذاهم میخوره ولی چاق نمیشه هیچی به هیچی ازمایشاشم مشکلی نداشت

پسرمنم همینه
چند کیلوئه؟

او خدااا ماشالله

چند کیلوه؟

سوال های مرتبط