من خیلی کم تا حالا شاید دو سه باری حالت نبض زده باشه یه کوچولو هم درد داره نبضه که میزنه ولی مداوم نیست با یکی دوبار هم حس کردم انگار چرخید یا خودشو سفت کرد 🥲
زوده ولی من از ۱۶ هفته حس کردم،در حد هفته ای دو سه بار😍
من حس میکنم جفتمم دوتاش خلفیه در روز یکی دوبار
من حس میکنم
من از 14 هفته احساس میکنم
من که هنوز حس نکردم جفتم قدامیه بچه اولمه
میگن زوده منم حس نکردم هنوز
من که فعلا خبری نیس
من حس میکنم
جفتم خلفی هیت
هنوز ن🥹
من هنوز حس نکردم
بچه دوم باشه میشه خس کنن بعضیا
من ک از ۱۴هفتع حس میکردم مثلا ب پهلو زیر شکمم اینا سفت میشد حتی شوهرمم ب شکمم دست میزد میفهمید بچه کجاست ولی ب هر کی میگم میگ ن اشتباه یا اینکه بترسم اینا خودشو سفت میکرد
منم هنوز نه
من هنوز نه جفتم خلفی هر لحظه منتظرم🥺
من سر دخترم 17هفته حس کردم اینوهنوزهس نمیکنم
منم جفتم خلفی
اما هنوز هیچی🫠
من چون جفتم قدامی هستش دکتر گفت ممکنه تا ۲۰هم حس نکنم
هنوز زوده منم حس نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.