۹ پاسخ

قصد داشتم تا یکسالگی یا نهایت یکسال و دو سه ماه بدم ولی اون حس و حال خوبی ک دارم باهاش و تو بغلم جا میشه موقع شیر خوردن
حس عذاب وجدان میده بهم دلم نمیاد از شیر بزنمش

والا میخواستم تا یک سالگی بدم اما دلم نمیاد خودم دوس دارم بهش شیرم بدم این حس عاطفی ای که تو بغلم شیر میخوره رو دوس دارم🥺

تا ۲ سال باید شیر خودتو بدی گناه داره طفلی

من تا ۱۸ ماهگی
بعدشم روتین غذا و شیر و هرچیزی که خودمون میخوریم

تا دوسالگی ولی شیرخشک تاحالا بهش ندادم چون شیشه ب عیچ عنوان نمگیره.پس تا دوسال میدم بعدم تمام

از ی طرف دلم میخواد بعد یک سالگی شیر خشک بهش بدم و غذا اخه شیر دادن خیلی محدودت میکنه و انرژی زیادی میگیره اما از طرفی دلم نمیاد پسرم و ازین نعمت محروم کنم🥲

در اصل باید تا کی بدیم؟

تا ۱/۵ احتمالا کمکی میدادم باهاش اوکیه ادامه شو شیرخشک میدم بهش

من که برنامم بود تا یک سال بدم الانم شیر خشکو شروع کردم
ولی خب ولمممم نمیکنه

سوال های مرتبط