خانمای بارداری
طرح یسنا برا کی واریز میشه ؟؟

۹ پاسخ

الکیه نمیدن . از ادیبهشت ماهی ۲ تومن فقط ب کسایی ک بچشون دنیا اومد اونم مث سبد کلا باس بری شیرخشک پوشاک بخری پولشو نمیدن

ثبت نامش چطوریه؟

برابارداراس؟؟

واسه من که اصلا نریختن تاحالا

مگ طرح یسنا برا خانومای بارداره؟
یا برا کساییه که بچه اشون دنیا اومده؟؟

منم چند باری گرفتم فعلا انکار قطع دوماه

ما رو ندادن

من تاحالا نگرفتم

واس ما ک ۳بار اومد از اول بارداری تاالان دیگ هیچی ندیدم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد