الکیه نمیدن . از ادیبهشت ماهی ۲ تومن فقط ب کسایی ک بچشون دنیا اومد اونم مث سبد کلا باس بری شیرخشک پوشاک بخری پولشو نمیدن
ثبت نامش چطوریه؟
برابارداراس؟؟
واسه من که اصلا نریختن تاحالا
مگ طرح یسنا برا خانومای بارداره؟
یا برا کساییه که بچه اشون دنیا اومده؟؟
منم چند باری گرفتم فعلا انکار قطع دوماه
ما رو ندادن
من تاحالا نگرفتم
واس ما ک ۳بار اومد از اول بارداری تاالان دیگ هیچی ندیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.