ن خاهر چرته
سلام نه این طرح از پارسال دیگه اجرایی نمیشه
قبل زایمان هیچی نمیدن
نه عزیزم خبری نیست
من بچمم زیر دوسال هست چیزی نمیدن
بهداشت فقط بارداری را ثبت میکنه. اینکه چیزی بدن یا ندن دیگه دست اینا نیست
چرته
حتی اون طرح 2 میلیون ماهانه ب حساب مادر واریز میشه هم الکیه عمم سه هفتست زایمان کرده شناسنامه بچشم همون هفته اول اومد هیچی ب حسابش نیومده هنوز کافی نت و اینام رفت گفتن میاد ب حسابت ولی هیچی نیومده
خانه بهداشتم پرسیدم میگن دست مانیست
من دهک ۵هستم ولی برام تاحالا چیزی واریز نشده
چرا همچین چیزایی هست ولی اسم طرح و زمان دادنش را نمی دونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.