۵ پاسخ

پزشکم من اگه خواستی بگو بیارمت توگروه روبیکام برای بچت هم داروی مخصوق سن و وزن خودشو بدم

شربت اگزاکید
آیورامی
کامی کاف مخصوصا اینا عالین برا سرفه

من از پنیرک خیلی نتیجه گرفتم. از عطاری بخر دم کن اندازه ۱ ق غ تو یه لیوان با نصف لیوان ابجوش بزار یه رب بمونه ۲ ق غ خوری بهش بده

به دانه بهش بده
خیلییی خوبه

برم هگزین هر ۸ ساعت ۲ سی سی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی