۷ پاسخ

تازه یه مدل های دیگم هست.مثلا مثل ماهی لیز میخوره و یجا گوله میشه.گاهی هم ضربهای آروم مثل بشکن میزنه

اره دیگه خود خودشه 😍

بله وای ک به چه حس خوبی رسیدی

نینیه منم تازه دارم حسش میکنم😭😭😍😍😍

بله نی نیه

اره دیگه😍😍

اره نینیه

سوال های مرتبط