۴ پاسخ

اره نفخ داره هندونه

بابد بخوری عادت کنه من همه چی میخورم اینجوری چه جوری شیرکنبم

منکه همه چی خوردم از اول خداروشکر بچم نه کولیک داره نه رفلاکس

نفخ داره خاهر

سوال های مرتبط

مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی