همه چیز نفخ داره. از کم شروع کن. ممکنه بچه اذیت نشه. من که می خورم.بچه تغییری نکرد
عزیزم اولش میگند تا دوماهگی رعایت کنید شما که دیگه دوماه شده بخور بزار شکم بچه عادت کنه دیگه
منم خیلی دوست دارم ولی از ترس نفخ نمیخورم
من همه چیز توی شیردهی میخورم
دکتر گفت چیزای نفاخ برای خودت نفخ میاره نه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.