لوبیا سبز میشه خورد تو شیردهی ؟؟نفخ نداره؟؟

۵ پاسخ

منم همون اول خوردم
احساس میکنم خیلی تاثیر نداره

من تا یماه رعایت کردم الان همه چی میخورم بعدش عرق نعنا و خداراشکر واکنشی نمیده بچه

نه نخور نفخ داره....پیام های من بخون

بچت سه ماه شده دیگه بخور همه چی.

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی