لوبیا سبز نفخ داره؟

۲ پاسخ

الان دیگه میتونی بخوری
من یه سه چهار هفته هست دارم فلفل دلمه و لوبیا و هندونه خیار اینارو میخورم
از الان یواش یواش کم کم بخور چون بچه بزرگ شده عادت کنه ب همه چیز

اره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی