۷ پاسخ

من خیلی وقته میخورم

آره نفاخه لوبیا سبز
کاش میشد یه لیستی از مواد غذایی که نفخ داره پیدا میکردیم خیلی چیزا نفخ داره ولی ماها نمیدونیم🥴

من خوردم من خیلی رعایت کردم ها اما لوبیا پلو ماکارونی نمیدونستم نفاخ میخوردم هیچ چی نشد

من خوردم

نفخ داره

نفخ داره عزیزم

اخ دلم تنگ شد برا لوبیا سبز

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان آرتا،♥️🩵 مامان آرتا،♥️🩵 ۴ ماهگی
مامان آرتا،♥️🩵 مامان آرتا،♥️🩵 ۴ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی